zaterdag, september 02, 2006

Brrrrr , maar wel gezellig

Brrrr een koude picknick was het gisteren , vond ik dan , want de kids lagen gewoon in het IJsselmeer alsof hetheerlijk warm en zonnig was.
De hele morgen hing het er wat om , het was best lekker , maar niet super.
Toen we vertrokken was het warm , Ton fietste met Heller en die had geen jasje nodig ;-)) , bij het IJsselmeer echter was het inmiddels grijzig en best fris.
De kids hadden echter meteen hun kleren uit en vlogen in badpak richting het water .
We hadden het wel extreem rustig , het weer was een randgevalletje en de mensen die ik niet nader gesproken had vonden het avst geen picknick weer.
Verder ook veel afmeldingen van mensen die nog op vakantie waren , een andere afspraak hadden of gewoon op het laatste moment toch ander plannen hadden.
Jammer , want zo bleef het erg rustig en ik hou er wel van om wat meer mensen te zien op zo'n dag.
Gelukkig was mijn zus er en kwam Marielle met haar twee oudsten , ze namen heerlijk hapjes en broodjes mee ;-))

Nu waren mijn gedachten toch regelmatig bij die 2e september 7 jaar terug, de dag die in het teken stond van hoop , onze trouwdag waarop we allemaal zo vol verwachting waren rond Xaar haar aankomende operatie ..
Die momenten blijven gewoon , dat ik haar zoooooo verschrikkelijk mis dat het pijn doet van binnen .

Na een paar uurtjes aan het IJsselmeer zijn we weer lekker naar huis gegaan , Marielle en kids gingen mee en thuis kwam Dirk nog even langs . Nou ja even , om half 11 ongeveer gingen de gasten pas huiswaarts , in de tussentijd aten we soep , broodjes , dronken we koffie en thee en kletsten we , de kids vermaakten zich met elkaar , Marielle had lieve cadeau's mee genomen dus iedereen was blij ;-)).

Geen opmerkingen: