maandag, mei 21, 2007

Jammer

Het raakt me , op een onaangename manier , ik word er verdrietig van , Noa is zaterdag jarig , 6 jaar wordt ze dan en op een of andere manier heeft iedereen iets , weken terug deed ik al uitnodigingen op de bus en afgelopen week nog eens , als reminder. Maar er zijn veel mensen weg , pinkster he ;)). En nog weer andere mensen hebben het druk met van alles.
Het is natuurlijk druk , voor veel mensen , maar gewoon een uurtje voor Noa , dat moet toch wel kunnen .
Het is ook een soort terugkerend item aan het worden , ik nodig mensen uit voor de verjaardagen van mijn kids en mensen hebben het druk , zijn op vakantie , moeten al van alles .
Zo jammer , ik denk dan met heimwee terug aan een paar jaar terug , toen was het nog gezellig druk op verjaardagen ( wij waren een van de weinigen met kinderen , dus iedereen om ons heen had tijd ;-)))

Nou ja, maar goed dat we zelf een lekker groot gezin hebben ;-))

3 opmerkingen:

Annelies zei

Cadeautje ligt al klaar hoor!!

Anoniem zei

Gelukkig ;-)))
EN er komen vast wel meer mensen , maar geen familie ;-(( die benne druk ;-((

Anoniem zei

Wat jammer dat er veel mensen niet kunnen komen vanwege de 'drukte' of de Pinkster.
Ik hoop dat het toch een hele mooie dat wordt, met lekker veel zon en veel gezelligheid!

Myrthe