donderdag, april 24, 2008

Verbaasd

Ik heb me wat verbaasd vandaag ;) .
Er kwam iemand op mijn weg met een gedachte die niet klopte met de werkelijk zoals de maatschappij die leeft.
Niet klopte dus met een wettelijk werkelijkheid .
Wat me aan mezelf verbaasde was een niet te stuiten drang om uit te blijven leggen en bewijzen dat die wet zo in elkaar zat als ie zat , ik leek wel een advocaat , schrok van die drang .
Wat me aan die iemand verbaasde was de kramp waar vanuit gereageerd werd.

Leerzaam, ik kwam mezelf tegen in het zo graag aan anderen willen laten zien dat het zat zoals het zat , voelde me geraakt door de berg verwijten die ik vervolgens kreeg en dat was een zelf onderzoekje waard , waarom doen lelijke dingen van een derde zo een pijn soms , waarom is het zo naar als een derde je niet zoals je werkelijk bent ??
Interessante materie, ik weet van mezelf wel ongeveer wie ik ben en wat mij beweegt , maar niet altijd , er is nog veel te ontdekken in mij .
Dat was een mooi moment deze dagen , leerzaam .
Ik ga het nu nog eens opnieuw "bevoelen" zo dadelijk in de zon .

Geen opmerkingen: