woensdag, december 08, 2010

poppen mutsen breien naaien en meer









Yeaaaahhh als het jaar ten einde loopt komen de bruisjes weer boven ............
Dan borrelt het weer volop. Deze herfst heb ik bijna geen workshops gegeven , enkel individuele lessen en dat was erg fijn . Dat blij ik dus doen , wil jij een pop maken ( je weet wel zo een sofische ;-), zandbaby of baby met wol gevuld , lijs of een andere die jij leuk vind )
Dat kunnen wij samen ;-)
Voor mijn tijd, de patronen , het materiaal om te maken en te vullen en kleding voor je lieveling, vraag ik een vergoeding van 100 tot 200 euri afhankelijk van jouw wensen.
Je krijgt dat 1 op 1 les van mij , heerlijk , meestal kost het 4 tot 5 dagdelen een zandbaby te maken dan , de andere poppen 3 tot 4 dagdelen.
Ook breien, naaien, haken , borduren , mazen etc kun je van mij leren , ook dan werk ik het liefst 1 op 1 , je kunt je eigen materiaal meebrengen of het van mij betrekken .
Vergoeding in overleg afhankelijk van je wensen .
Wat betreft breien ben ik een topper in ajour en intarsia breien ;-)
Ik beheers echter veel breitechnieken .


De lijst met workshops volgt nog ;-)

Betalen mag ook in Equi ( www.overvloedsprincipe.nl )

Geen opmerkingen: