vrijdag, augustus 28, 2015

Rekendagen

Vandaag en gisteren waren rekendagen , grote dochter geholpen met de voorbereidingen op de MBO rekentoets ( en o mennnnn ik kan echt heel goed hoofdrekenen , maar er zaten sommen bij waar ik koppijn van kreeg )
Ook puzzelen en schuiven met de ins en outs rond de jaartrajekt kaarten van de meiden, we hebben een paar sponsors gevonden , eea geleend en mmm decembergeld en eetgeld van januari en februari doen we ook maar in de reisgeld pot dan , geen sinterpakjes en boom , en eten doen we met de feestdagen dan maar bij anderen ;) en dan lukt het .

Volgende obstakel is het obstakel wat er al bijna een jaar is en waar ik goede gesprekken over heb gehouden met na uren en uren heen en weer kastjes en muren en meer , een nul resultaat , dus laten we de spaarrekening voor de verlenging van het grafje van X uit betalen en zien we over 3 jaar wel hoe we daar mouwen aan kunnen passen.

Het blijft gaten met gaten vullen , extra werken leek zo een goed idee , maar mennnnn wat zitten we daar nu door in de problemen , toch echt vreemd dat werken en zelf je hoofd boven water willen houden dus gewoon niet loont in NL , alle beweringen van de boekhouder ten spijt zitten we nu wel klem ;(  



Maar goed ik kan aardig rekenen ;) , word wel knetter van toets-rekenen ;) maar zit nu al een halve avond blij sommen te maken in een poging te achterhalen hoe ik nou toch op de antwoorden kom zo dat ik dat ook aan mijn dochter uit kan leggen ;) 

En spinnen ;) dat doen we ook 


Geen opmerkingen: