woensdag, mei 12, 2010

zin in

Ik heb er zin in , allemaal leuke dingen wachten op me de komende weken.
Mooie naai-projecten voor diverse theater-dingen , sommigen recht toe recht aan , sommigen helemaal van mij , uit mij en door mij ;-)
Veel markten in het verschiet, afspraken voor coaching en klankheling, leuke dingen in het soulcenter.
Allemaal mooie dingen op mooie plekken met mooie mensen om me heen .
Soms zijn daar zomaar weer mensen van jaren terug en het is zo leuk om die dan weer te zien.
Het is een heerlijk voorjaar ( jaja ok het is koud ) en ik heb zin in een superzomer.
Al die godinnetjes in de mand die me lachend aankijken ;-), die kaboutertjes die vriendjes zoeken en al die blije mensen die ontspannen onder mijn handen , blij worden van een gesprek .
Allemaal mensen waarmee zulke mooie verbindingen zijn , mmmmmm , het voelt lekker zo

Geen opmerkingen: