woensdag, juli 14, 2010

we genieten

Van het weer, van de zon , van verven in de tuin , van bessen plukken en frambozen, de camera heeft het nog steeds warm en ligt weer ik de KK , hopen dat ie het vanavond weer doet .
We gaan naar de Karavaan, springen rond in de regen als het met bakken naar beneden komt, branden een kaars voor Zoe ons nichtje, 12 juli was haar sterfdag, we zijn veel in de tuin , breien en haken en naaien wat, we zoeken ons suf naar de poesjes die achter hun moedertje aan het park in zijn gegaan , we gaan zwemmen in het IJsselmeer , met de hond, die daar voor het eerst GRAAG ingaat.
We kletsen met elkaar, ik knip de kinderen hun haar.
Naai Luiers voor heel veel mensen en daarna jurkjes, van maat 122 tot 48 , in allerlei maten zijn er mensen met wensen .
Ik ben reuze dankbaar voor een mooi cadeau wat ik kreeg , dankjewel vrouwen van AK ;-), NAMASTE .

En zo gaan we lekker naar oma , vast varen met haar boot ..........
zin in

1 opmerking:

Anoniem zei

heerlijk! dat zomerse tempo, daar geniet ik ook zo van... heerlijk uit het systeem, leven naar je eigen ritme!