vrijdag, december 31, 2010

31 12 2010

31 12 2010

Nog eventjes 2010 en dan is het al weer 2011. Vandaag verjaart Ton , 40 jaren oud wordt ie .
Het is stil in huis , Nina is uit logeren , Merel slaapt , Rens is naar vrienden en Noa en Heller spelen buiten
En ik kijk even terug , naar wat het bracht , 2010
Het was een mooi jaar , vol fijne dingen , het Soulcenter opende zijn deuren , een prachtplek waar ik het fijn werken vind. Dat wat ik daar doe het zoveel power , geeft zoveel en brengt zoveel.
De zomer was heerlijk , ik heb dit jaar op zoveel leuke festivals gestaan , vaak gingen de kinders mee , helemaal leuk.
In de tweede helft van het jaar ook dingen die pijn deden , lieve mensen die overleden, gesprekken met mensen en voelen dat er niet geluisterd wordt ( auuu ) , maar ook het ontdekken van een kracht in mezelf , het manifesteren ervan ( dankjewel Marieke en ook Marinet )
Het afgelopen jaar was een jaar waarin ik heel dichtbij mezelf gebleven ben , Merel veranderde van school , Heller vindt school verwarrend ( denk ik, niet zijn woorden ) , Rens werd 16 ( echt al zo oud ). Onze huiskamer kreeg weer een meubelschuif , of het nu goed staat weet ik nog niet , maar tis heel veel beter, in huis , in mezelf , nog steeds op zoek naar balans. Al bewegend en levend komt ie er steeds meer , hou ik ook in erg roerige tijden de boot op koers en daar ben ik mezelf dankbaar voor , dat ik dat doe , eerder kon ik vaak alleen mijn falen zien , de laatste tijden zie ik steeds meer juist dat wat ik breng , wat mijn kracht is .
Op naar 2011

Ik wens iedereen een warm creatief en liefdevol 2011

2 opmerkingen:

Daan zei

Ook voor jullie, lieve Elly!

Irene zei

Nog van harte gefeliciteerd met Ton zijn verjaardag!!