woensdag, februari 09, 2011

wortelkanalen, de lente in de lucht , de zon ...........

Het bloggen schiet er wat bij in de laatste weken , ik voel me eigenlijk al sinds de kerst niet helemaal fit , koortsdagen wisselen af met blije dagen , echter helemaal gezond is ut niet , medder al weken met een ontsteking , kreeg twee weken terug een eerste wortelkanaal behandeling en vandaag weer een , wordt er kriebelig van.
14 januari lag Heller onder narcose in een tandarts stoel, dat knalde binnen, ik was er dagen naarder van dan Heller.
Aan het einde van januari Nina verjaardag Xarah geboortedag en twee dagen later de sterfdag van iemand die me na aan het hart ligt/lag hoe zeg je dat, een zeurende kiespijn waarvoor ik 27 januari al onder het mes ging , de blues klom naar binnen, ik klonk hem eruit, helende klanken voor mij, door mij.

Mooie werkochtenden , een prachtige bevalling van iemand meegeleefd , stormachtige tijden in een groep waar mee ik me verbonden voel en dan weer die kies , vandaag weer en tegelijk de zon , die zalige hier komt de lente aan zon .

Zin in de lente ;-) breiworkshops/breilessen geven, klank-helingen geven, het leven vieren, , de fruitstruiken in de tuin snoeien , zien hoe alles zich weer opent, bloeien gaat, genieten van sneeuwklokjes in de tuin, gewoon fijn.

En die kies gaat morgen vast beter zijn ;-)

Geen opmerkingen: