maandag, augustus 08, 2011

bij mezelf blijven



Vandaag kost het me moeite bij mezelf te blijven
Ik moest wel een beetje lachen om de daghoroscoop van schorpioen

Je idealen lijken nu verder weg te zijn dan ooit en toch lukt het je om gemotiveerd door te gaan.

ja mijn idealen lijken zeker ver weg , ik krijg de boel de laatste weken is niet op de rit, de vakantie waar ik zo ontzettend naar uitkeek lijkt echt van de baan nu, landjuweel zit er ook niet in , een project wat ik op moet sturen is nog niet af , kortom ik voel me een treurwilg. Ik snak naar iemand die me eens een knuffel geeft of me gewoon eens aanraakt, natuurlijk heb ik een hond en een jongste kind die zich graag door mij laten knuffen, ik wil echter meer ;0).
Ga zo mijn haren in de henna zetten , had eigenlijk besloten daar niet meer aan te beginnen , maar die henna ligt er nog en ik heb zin in fleur en kleur.
Daarna trek ik mijn nieuwe jurk ( zaterdag genaaid ;-) ) aan en ga doen alsof de zon schijnt .
We gaan naar buiten er op uit .


1 opmerking:

Daan zei

zal een virtuele knuffel worden - vanuit Brabant!!!
en ik weet precies waar je het over hebt... IK WIL EEN KNUFFEL!!!