zaterdag, augustus 03, 2013

03 08 2013

heeeeeeeeeeeeeeeel diep zuchten , de laatste 15 jaar moet ik regelmatig heeeeeeeel heeeel heel diep zuchten om mezelf niet totaal te verliezen  in tranen .
Deze zomer is prachtig ik geniet volop met de kinderen van het weer , de zon , de achtertuin, dat wat er is en probeer niet te denken aan dat wat er gewoon niet is en dat die lijst veel langer wordt.
Ik houd me bezig met de gedachte of onze keuze voor Vrije Schoolonderwijs voor onze kinderen en dan met name voor de oudsten die allemaal in Bergen naar school gaan wel een juiste keuze is , vanuit ons hart , zeker weten , maar is het financiƫle offer dat we maandelijks brengen wel in verhouding ???
Klopt het wel dat we nooit een cent te makke hebben , dat ik stop bij/in/met  het soulcenter , dat we nooit met vakantie kunnen , dat alles 3 keer overdacht moet worden , is dat het allemaal wel waard .
Of doen we gewoon iets verschrikkelijk fout en hadden we gewoon alle kinderen vanaf dag 1 thuisonderwijs moeten geven , tsjonge jonge dat zou een besparing zijn geweest , enkel de NS beurde de laatste jaren al 600 per maand van ons aan reiskosten naar scholen , niks grappig dat soort bedragen ;(

En zo pieker ik de laatste weken over eea , ik zou het niet doen , mail en mobiele telefoon waren ( zijn) met vakantie, neemt niet weg dat ik nu toch in tranen  dingen overdenk , oa dat ik teveel gratis schijn te doen , dwz , als je het wegzet tussen wat het mij kost , ik ben zakelijk gezien een soort wanhoop denk ik , ik deel graag geef graag en ontvang graag , eind van het verhaal is echter wel dat ik regelmatig achterblijf met een groot gat waar mensen vergeten zijn geld in te storten en het vervelende daar aan is dat ik dat snap , dat ze gewoon niets hebben , dat het energetisch wel naar me toekomt ooit , neemt echter niet weg dat ik wel eurorekeningen heb liggen die derden wel graag betaald zien..............





En als ik er dan op voel , de boodschappen van het universum probeer te verstaan , hoor , voel en beleef ik steeds weer dat ik goed ga , dat ik het juiste doe , dat dat mijn pad is .................  ik loop door en probeer meer antwoorden te horen , laat los wat ik gewoon niet begrijp .
Al die tranen horen daar dan vast bij .

Verdrietig , ...................

Geen opmerkingen: