zaterdag, februari 08, 2014

daar zijn we weer

Mijn vorige voornemen weer wat vaker te bloggen verdween in het putje mee met de stroom aan activiteiten die op mijn weg kwamen .
Het leven zelf nam het over , veel te doen, veel te voelen, te verdrieten, te ondernemen, los te laten , te begraven, weg te blazen .
Dromen gingen in rook op, vertrouwen werd geschaad, mensen reisden af naar het grote zomerland. December kwam met zijn mooie lichtfeesten , ik droogde mijn tranen , liet energie stromen, gaf geluid aan de pijn , aan het gekwetste, liet de bedreigingen voor wat ze waren , knokte keihard om vervolgens te ervaren , dat dat geen zin heeft en liet ook die gedachte los .
        
Voor nu voel ik ruimte, ontspanning, nieuwe dromen hebben zich zichtbaar gemaakt , ik handwerk meer en meer en meer en dat heelt . Kleine zoon en ik zijn graag  buiten  , nu ie weer beter is kan dat gelukkig weer veel en vaak.
Zon regen wind strand bos natuur , daar voelen we ons zo fijn , daar leren we zo veel .
Dit mooie werk is van Jo Grundy , ze maakt zulke mooi dingen , dingen die me zomaar raken , mmmm
https://www.facebook.com/jogrundyartist?fref=ts


Geen opmerkingen: