vrijdag, mei 27, 2016

26 05 2016 Noa is jarig ;)

Vandaag is Noa jarig, mijn jongste dochter, een heerlijk kind . 15 jaar alweer is ze hier bij ons en van een wat stiller kind is ze in een prachtig mooie aanwezige vrouw aan het veranderen, ik vind het altijd zo bijzonder om dat proces te zien, heerlijk.
Het is wel een wat stillere dag , ik ben hard aan het werk dat niet , echter ze is pas rond half 6 thuis uit school , opas en omas zijn met vakantie en met haar vriendengroep viert ze het later ;)

Dat geeft mij de ruimte om vandaag de slingers op te hangen en eea vorm te geven de keuken te poetsen en de benedenverdieping een lekker met een doek te lijf te gaan.
"niet teveel willen"  , hoor ik mezelf denken,"gisteren lag je nog plat"  en dus zit ik hier nu even lekker met koppie thee te tikken wat er te tikken valt .

Ik heb alle "verstorende elementen " tot zwijgen gebracht ;) even geen WA en geen facebook , enkel de tuin, het inpakken van de auto, de verjaardag en ik ;) en strakjes de jarige en het feest ;)

Geen opmerkingen: