vrijdag, juli 20, 2007

zoooo

Zooo zijn er zomaar al twee weken van die heerlijke 6 vrije weken om en is het nog steeds niet echt lekker vakantieweer. Daar baal ik toch wel van hoor , als thuisblijver wordt het zo toch wel een ietsie ingewikkeld de kids nog een heerlijk vakantiegevoel te geven ;-((
Dat is zoveel gemakkelijker als de zon volop schijnt .Voor de komende week heb ik toch maar een paar dagen strand en zand in gepland , bij minder mooi weer gaan we dan maar kastelen bouwen ;-)) .
Afgelopen week een heerlijk geslaagde middag in het hoornse centrum gehad , de springkussens tijdens de clowntjesdag brachten niets dan plezier aan mijn kids , het was geweldig om te zien hoe mijn oudste zich samen met mijn jongste vermaakte , zo mooi om dat grote goofy te zien genieten met zijn kleine broertje ;-)
Gisteren scheen de zon en was het zwembad favoriete en vandaag is papa met het span naar oma en zou mama lekker aan de slag moet kunnen , ware het niet dat wasmachine het voor de zoveelste keer weer eens niet doet ( ja die "nieuwe" )

......

wordt vervolgd

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk was clowntjesdag hé? Ik heb jullie nog zien lopen aan het einde van de dag. Ik heb heel de dag geschminkt. Het was wel mooi weer!

Groetjes Myrthe