vrijdag, februari 01, 2008

storm

Heerlijk is het, die wind die mijn hoofd lekker schoon blaast, die gedachten meeneemt en wegwaait , heerlijk !!!
Ik geniet ervan, gisteren moesten we even wat doen in de stad , we parkeerden de auto aan de Westerdijk aan het water ( ja ik was maar wel met de auto gegaan , 3 kiddies op de fiets dat zag ik even niet ;-) ) .
De wind waaide daar woest en wild en ik werd er blij van , heerlijk voelde het , de kids raakten ook helemaal uitgelaten en we hebben staan springen en we holden heen en weer bij het IJsselmeer.
Lopend naar de stad waaiden we vanzelf in de richting die we hebben moesten ;-).
Vanmorgen weer de wind in , nu op de fiets en weer vond ik het heerlijk. IK weet dat die wind ook overlast kan veroorzaken , maar dit keer had ik hem even nodig , even heerlijk in die stevige stormachtige wapper je heel nietig voelen, je splintertje voelen in dat wat de natuur is , ontzag voelen voor die megakracht, dat was mooi .

Geen opmerkingen: