maandag, februari 25, 2008

Wat fijn

om Elly te zijn ;-)

Vast raar maar wel heel erg waar , de laatste weken zit ik lekker in mijn vel , gek genoeg ben ik wel weer ziek , maar ik voel me geestelijk top , dus die zware verkoudheid laten we voor wat het is ;)
Ik voel me sinds de soundhealings zo lekker in mijn vel , langzaam komt mijn eigenste balans terug , zie ik mij , herken ik mezelf weer .
Zie ik de stukken van mij die ik niet wilde zijn , niet kon zijn, zoiets.
Doordat die balans op die laag zich langzaam hersteld is er een soort euforisch gevoel , heerlijk ;)
En de zon schijnt , voor mij ook altijd fijn , ik doe het slechter bij regen . De kids zijn vrij , er gaan er een paar logeren regelen ze net ;-)
Kan ik fijn in huis aan de slag , er liggen nog bergen naaiwerk en de kamer kan wel een opruimbeurt gebruiken , in de slaapkamer wil ik eigenlijk een andere opstelling wie weet gaat dat allemaal lukken ;-) de komende dagen .

2 opmerkingen:

Annelies zei

En er wandelde er één in Nibbik rond ;-) Bedankt voor het vestje. Helemaal leuk!

Caroline herkende Rens eerst niet :-)

Irene zei

Je "klinkt" goed, Elly!
Fijn om te lezen!!

Liefs
Irene