zaterdag, maart 12, 2011

zaterdag 12 maart

Het zit allemaal niet erg mee deze week , en dondert in Villakula , niet zo zeer bij de bewoners, maar wel achter de schermen .
Er gaat van alles stuk, oa mijn PC maar weer eens , en op die van DH kan ik wel eea , maar bijv niet mailen ;(( GRRRR
Ik ben snot en snot verkouden , mijn keel is ontstoken en mijn oren denk ik ook .
De meiden zijn klierig , Rens is down en presteert op school niet echt op nivo, dwz , zijn toetsen zijn super , maar zijn inleverwerk is matigjes , hij is zijn drive kwijt zegt , jaaaaaaaaa, ik ook wel eens ,sjuchttt .
Hele dagen verveelt ie zich , naar zijn zeggen , maar ja als je helemaal niks mee doet , gebeurt er ook niks meer
Ik maak me zorgen om mijn grote zoon , maar hij wimpelt me een beetje af.

Met Heller gaat het super ......................thuis .

Geen opmerkingen: