zaterdag, mei 12, 2012

Gedachten

Als Moeder Coach Mediator Heler hoor en lees je soms dingen waar je zo je eigen gedachten over hebt , soms heel contra , soms aanvullen , soms gewoon gedachten , hieronder een paar van mijn overpeinzingen .

Iemand schreef :
De kinderen die niet blijven maken je voor altijd een ander soort moeder. 
Ik denk , of ben je het soort moeder al daarvoor , weet je kind al dat haar/zijn weg kort is en kiest ie daarom jou als moeder  

Iemand zegt , we kunnen je dwingen om ons advies om te volgen , anders onthoud je die persoon de juiste zorg. 
Ik denk,  dat is geen advies , dat is een bevel omdat je denkt dat jouw soort van zorg superieur is aan de zorg die die persoon koos .
 
Iemand zegt, het is niet zo erg om af en toe honger te lijden .

Ik denk , die persoon heeft het over iets heel anders dan honger   .

Iemand zegt, soms kan het niet anders . 
Ik denk, je hebt ALTIJD een keuze.
 
Iemand zegt,   dat gaat nooit lukken .
Ik denk , je moet het kunnen willen ( dat zong Drukwerk al ) 



 
 

Geen opmerkingen: