woensdag, mei 02, 2012

prachtige dag



Het is vandaag een prachtige dag , de pijn is veeeeeeeeeeeeeeeeeel minder dan gisteren en ik ga ervoor , twee manden op te ruimen ben ik al doorgefietst , MP raakt nog vol van al die dingen die hier niet meer nodig zijn ( en dat zijn er vast nog veel meer , ben nog maar met een heel klein stukje opruim bezig )
een fijne week deze Beltane week , ruimte maken voor mij, in spirituele zin , het was veilig alles te bewaren , wie weet kwam het ooit nog van pas , dat hoeft niet , ik mag vertrouwen , langzaam wordt dat wat ik met mijn hoofd weet , waar in mijn gevoel , durf ik dat te omarmen .
De zon schijnt, heerlijk weer , strakjes naar buiten met de kids , Beltane vierde ik gisteren , de tranen stroomden , zielepijn en pijn in mijn lijf kwamen samen in een schreeuw. Dit mooie lentefeest heeft mijn creativiteit tot een hoogtepunt gebracht, ik creeer , zo heerlijk weer. Vrom geven aan wat er in mij leeft , de kleuren laten spreken , mmmmm.



Ik geniet van deze week , 30 april was een heerlijk zomerse dag , met plezier , gisteren de auto laten keuren en die mag nog een jaar mee ;-), heerlijk Beltane gevierd , de maanviering voor komende zaterdag voorbereid , vandaag ruimen en dan er op uit.

Geen opmerkingen: