zondag, mei 27, 2018

kleuren en klanken


Gisteren was ik op een feest, een heerlijk feest in een tuin ergens in Amsterdam. Het was er warm , maar dan van dat fijne warm. Ik had in de ochtend ruim 2 uur gewandeld, ondermeer naar de Noordermarkt waar een van mijn meisjes werkt, leuk  om haar werkgever nu eens te ontmoeten, een lief warm mens !!. daarna verder gewandeld naar het feest.

Er waren op het feest veel mensen van allerlei "pluimage", dat zijn altijd de leukste feesten ;) daar waar mensen gewoon samenkomen. Het zijn echter ook de feesten waar ik overwelmed raak de kleuren om mensen heen en net als toen ik in de overgang van meisje naar vrouw zat is het ook nu in de overgang van vruchtbare vrouwe naar oudere vrouw zo dat ik het slecht filteren, dat het niet "uit" gezet kan, ik zie een scala aan lijnen en golven en kleuren, vooral als ik zoals ik leerde wat op een afstand ga staan, zitten, oid . En in plaats van er op los te interpreteren laat ik ze gewoon toe, de verbindingslijnen die ik zie, dat wat er verandert aan de kleuren als er andere interacties zijn, dat wat opvalt, het vertelt me zoveel ;) zo mooi, het is zoveel helderder dan woorden .  Het laat zich prima vangen in klanken, geluid geven aan die kleuren dat is wat ik vaak doe. 
Gisteren ook, niet meteen, later, onder meer ook om ze om te kunnen zetten in dat wat het ook is .

het was voor het eerst dat ik me veel minder tot dialogen hebben laten verleiden en daardoor een heerlijk feestje had :) ( meestal zijn feestjes nou niet echt mijn ding )

klank geven aan de kleuren, en de kleuren laten zijn ( ook heerlijk bij mijn mediations denk ik zomaar )

Gewoon zo fijn. Al jaren , echter nu ook in deze vorm, wie weet kan dit ook wel in workshops vorm ;) ik geniet al op voorhand .

Geen opmerkingen: