maandag, mei 07, 2018

07 05 2018

Het is een prachtige dag, de vierde op rij dat de zon stralend aan een streeploos blauwe hemel naar ons lacht.
Heerlijk , ik geniet van de kleuren, de geuren, de zo goed als afwezigheid van pijn. Ik geniet van mij, van mijn gedachten, ook al zijn daar best wat piekers bij.
Dan kijk ik echter om me heen en valt het weg, ik zie struiken zwaar van bloesem en beginnend fruit, ik voel de stralen van de zon op mijn huid, ik luister naar de gedachten die over elkaar heen tuimelen :), gedachten aan leven in een land vol zon, vol kleur en blij

Ik denk aan de afgelopen dagen, mooi blij kleurrijk en met een grauwe sluier, een sluier van weten en van verdriet, een sluier die ik opzij schuif, telkens weer .... echter die sluier is er wel. Ik mag haar zien en voelen en beleven. 
En genieten van de zon.

Geen opmerkingen: