dinsdag, maart 14, 2023

14 maart 2023

 zomaar vandaag kwam ik tot besluit weer actief te gaan bloggen , gewoon weer zin in. Over dat wat er voor mij toe doet , bijvoorbeeld over het feit dat ik verleden week een mooie vrouwendag beleefde bij Innerpeace, dat ik maar niet kan wennen aan een laptop en liever weer op een pc werk met los toetsenbord en kast en cd gleuf etc , dat ik me af en toe echt een fossiel voel als het gaat om levensdingen die me na aan het hart liggen en dat ik toch wel altijd een beetje een kluizenaar zal blijven.  En ook dat ik sinds Jongste dochter op zichzelf woont elke dag een liedje van haar luister, gewoon omdat ik mijn zingende meisje hier in huis mis. https://www.instagram.com/p/Cmzff5NJ1Oq/  op Insta zet er af en toe 1
 
Verder ga ik weer fijn plaatjes van handwerkjes hier showen , ook zin in





Geen opmerkingen: