donderdag, juni 09, 2005

3 juni 2005

3 juni 2005

Vandaag zijn we vroeg uit de veren , alle kids zijn vrij van school, we gaan namelijk een dagje uit. Opa en oma van Keulen zijn 40 jaar getrouwd vandaag , terwijl ik me dat bedenk , bedenk ik me ook dat ik dus al bijna 40 ben , leuk ;-)), tijd voor een feestje .

Maar eerst vandaag . Ik ben een beetje verbaasd dat ik niets van opa en oma heb gehoord ze zouden nl een of twee van onze kids meenemen, we pakken de picknickspullen in zetten koffie en kleden op het laatste moment de kinderen aan , dan zijn ze nog schoon voor als we straks op de foto gaan.
Om kwart voor tien staan opa en oma opeens voor de deur , ze hebben een heleboel keer gebeld zeggen ze , ik ben verbaasd , maar goed , Merel en Nina schuiven bij opa en oma in de auto , Rens en Noa bij ons en Heller mag er ook nog bij ;-))
Ik loop nog een laatste rondje door het huis en zie dan dat de telefoon niet in het contact zit , tsjjjjjaaaaa , dan hoor je niks he ;-) .
Eindelijk rijden we dan toch .

Na een ruim uurtje en een rustige rit staan we voor de poort van Oudvalkeveen , het park ligt verstopt achter een laan met prachtige huizen waar ik van kan dromen , er is ruim de gelegenheid om te parkeren , heerlijk.
De rest van de familie is er ook of komt ook net aan , leuk om te zien dat iedereen vrolijke kleding aan heeft.
Het weer is redelijk, beter dan voorspeld in elk geval.
Na een bak koffie bij de auto, gaan we naar binnen, het is een leuk park om te zien.

We strijken neer bij picknicktafels, tevoren dacht ik nog lekker het park rond te gaan hopsen met Nina en Noa , maar pijn hield me op een bankje vast ;-((( .

Carin heeft nog een leuke mededeling ze heeft een huisje gekocht , dwz ze heeft er een optie op en dat is toch wel hetzelfde ongeveer als gekocht. Gaaf hoor , ze is er natuurlijk heel blij mee , ik ben nog een beetje beduusd , hoopte stiekum dat ze wat dichter in de buurt zou komen wonen ;-)))) , maar dichter bij mij is wel verder van haar werk , dus dat was ijdele hoop helaas.
Gefeliciteerd met je huis zussie , het wordt vast een prachtig thuis.
Al met al is het een heerlijke middag met lekkere broodjes ;-) en veel lol , de kids hebben het echt heerlijk en ik neem me voor hier nog eens heen te gaan.

Aan het eind van de middag komt plots het water met bakken uit de hemel vallen, op een best grappige manier redden wij onze kinderen en spullen van al dat water door eerst onder een boom te vluchten om dan door te rennen naar een overdekt speelgebeuren.

Gelukkig is het dan ook al bijna tijd om naar het restaurant te gaan, de kids zijn nog niet zover en ik heb ook geen haast , maar we breken op en gaan richting de auto's , gelukkig maar want een paar minuten later is het geen regen meer wat naar beneden komt maar heuse megagrote hagelstenen .
In een rij van auto's rijden we nu richting Huizen, opa blijkt de weg kwijt, hij rijd voorop en weet niet precies meer hoe ie nou bij het reaturant moet komen , na wat overleg en gevraag lukt dat toch en komen we er ;-)
We eten er heerlijk al laat de bediening het wat afweten , ze zijn vast overrompeld door onze groep ;-) er was dan wel gereserveerd , maar ze lijken toch wat verrast. Na het eten gaan we met volle buikjes weer naar huis , de kids slapen snel .
Op naar de volgende dag .

Geen opmerkingen: