donderdag, juni 09, 2005

9 juni

Pfieuwwww , al haast weer een week voorbij en er liggen nog heel wat klussen te wachten , ik wil voor mijzelf nog een en ander aan kleding naaien , heb ik verleden week ook gedaan en het is dan altijd leuk om de reacties daarop te horemn , nu had ik onegveer 2 jaar niets aangeschaft en dan wordt het soms ook wel weer eens tijd voor wat frisse dingen in de kast .
En met een zolder vol lappen lukt dat wel ;-))

Heller ligt heerlijk te slapen en Noa is ook al naar school, ik mis dat meidje om me heen , mis haar gezellige babbel en toch geeft het ook wel ruimte om te naaien en mijn oefeningen te doen , zonder dat er iemand op mijn buik springt, auwwwwwwww .

Maar eerst koffie drinken ;-)) de zon schijnt dus ik ga mijzelf naar buiten verplaatsen, Elly

Geen opmerkingen: