dinsdag, juni 21, 2005

en toen

was het 21 juni ;-)) Zomer in holland en nog 20 kilo te gaan ;-)) Na de geboorte van Heller besloot ik dat er 25 kilo moet verdwijnen de komende jaren, per zwangerschap kwam ik er meestal 20 aan bij de tweeling zelfs 30 en van al die kilo's zijn er tussen 1994 en nu 40 in de plus blijven zitten . Nou mag het best iets meer zijn , maar dit is teveel , veel teveel en dus gaan we er iets aan doen.Sporten ben ik, zij het met mate, steeds wel blijven doen en met een verminderde mobiliteit is dat dus tekort , dat houd de spiertjes in conditie , maar verbrandt zeker niet dat waar ik op hoopte ;-))
Nog meer bewegen , minder koolhydraten en meer water ( nog meer ;-(( ) drinken moeten nu de kilo's doen minderen , 2 tot 3 jaar wi ik er over doen het is er tenslotte ook in een jaar of 10 bijgekomen dus zal het niet plots weg zijn ;-).

Verder genieten we van het mooie weer , het is heerlijk in noordholland , met een druk weekje voor de boeg is dat wel fijn.
Vandaag met 1 van de kids naar zwemles en zelf dan ook maar even plonzen , morgen naar Zandvoort, een en ander ophalen , donderdag weer zwemles, tussendoor naar fysio , en dan vrijdag St Jansfeest vieren met de kids . Nog bergen was weg te werken , een hele naailijst die nog onder de machine door mag , de tuin nog wat sproeien en proberen wel genoeg te liggen want de pijn is gewoon niet fijn ;-((

Vandaag ook nog mijn nichtje bellen , 10 jaar wordt ze , de oudste dochter van 1 van mijn zussies, donderdag wordt een ander nichtje 1 , daar wil ik nog een popje voor naaien . Kortom ik ga aan de slag .............

Geen opmerkingen: