zaterdag, december 31, 2005

31 12 2005

dat was het dan , 2005 is al weer op ;-)
Ik ben nog even met mezelf in beraad of het oudejaarsspeechje erop moest vandaag ;-) , mocht het een ja worden dan wordt het toch in elk geval een nieuwjaarsspeech ;-)))
Ik ga het er nu niet meer opzetten nl , mog 2 uurtje en dan zit het erop , dan gaan we klinken , zoenen, knallen, bruisen en ons van alles voornemen waar we onszelf vervolgens niet echt aan houden .
Natuurlijk heb ook ik van die plannen. Ik hoop dat ik ze waar mag maken.
Ik wil graag nog meer mezelf worden dit jaar, mijn zachte kanten ontwikkelen.
Veel leren wil ik en heerlijk creatief bezig zijn , knutselen met Noa , schilderen met Nina , vilten en naaien met Merel muzieken met Rens , elkker knuffelen met Heller en kussen en knuffen met mijn hubbie ;-))
Ik hoop dat 2006 net zo'n lekker jaar wordt als 2005 was ............
Op naar de champagne , ik sluit af met een mooi schrijfesel wat ik in mijn postvak vond vandaag , geen idee wie de auteur is , maar mooi is het zeker .




Blijf trouw aan jezelf met je fouten, je krachten,
Je eenzaamheid soms, je emoties, je moed,
Aan dat wat alleen maar in jou kan groeien
In wisselend klimaat met wat kwaad en wat goed.
Blijf trouw aan je denken, verlangen en voelen
Aan uiten, aan warmte, aan stilte en muziek,
Want jij bent een mens als geen ander op aarde,
In jou is de wereld bijzonder uniek.

Blijf trouw aan jezelf, aan je lachen, je zingen,
Je vallen en opstaan, je inzet je pijn,
Aan dat wat bij jou hoort, je warmte en verlangen
Waardoor je in alles herkenbaar kunt zijn.
Blijf trouw in je denken, je zwakte, je aarzelen,
Je hoop, en je waarde, je angst je, muziek,
Want je bent een mens die gewoon van belang is
In zijn bestaan zo uniek….

Blijf trouw aan jezelf, bouw een hut in de wereld
Waarin je kunt wonen, kunt schuilen voor ’ t kwaad,
Kunt warmen en wapenen in hoop en begrijpen
Wanneer men je pijn doet, in liefde en in haat.
Blijf trouw aan je wezen, je zwakte en krachten,
En speel heel alleen voor jezelf wat muziek,
Want jij bent een mens om van te houden,
In jou is de wereld bijzonder uniek….

1 opmerking:

Unknown zei

Fijne jaarwisseling geweest in Villa Kula! En t allerbeste voor 2006 natuurlijk!

Groet. Britt (& bende)