zaterdag, december 17, 2005

oudejaarsgedachten





Gewoon wat oudejaarsgedachten ....................








Life is real..............
Loneliness is my hiding place...........................
I just want to feel real love feel the home that I live in
Lennon is a genius ..............
Life is real..............
Life is what happens to you , while you are busy making other plans .
Come and hold my hand, I wanna contact the living
My world is empty without you
You can deny me
You can decide to turn your face away
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today
I close my eyes,I can be anywhere,I can be anyone and
You can change the chapter and you can change the book
But the story remains the same if you'd take a look
It's more than just words: it's just tears and rain.
do you realise this world is totally fugazi ?????????????



en natuurlijk denken we ook wel eens in het nederlands

heb je enig idee wat het met je zou doen
als je nog maar 1 dag zou bestaan
Happy new year's baby
We gaan meteen naar barcelona, want we moeten hier weg
Twijfel niet, kijk door mij heen , onze zielen zijn al oud
Het zien duurt 1 seconde , de gedachte blijft voor altijd
En ik hef het glas op jouw gezondheid
En ik zoek naar het woord wat alles openmaakt
Ik zoek een woord ,
dat zeggen wil , dat jij de liefste bent
We kijken naar het vuur dat de hemel borduurt,
Kwam je los uit de greep van de tijd ???
Zoek me in alles , dan kom je me tegen ,
dansend tot in de morgen
Vloog ik overal overheen
De herinnering verandert niet.

Geen opmerkingen: