zondag, december 24, 2006

crea kerstje





Het wordt een crea kerstje , ik ben heerlijk bezig met een jasje voor Noa en dat raakt straks bezaaid met vlinders. En die vlinders, dat is weer een verhaal apart .
Merel hier wilde een vlindertje op haar mutsje , maar vlinders had ik nog nooit gehaakt , via het net kwam ze op een site waar vlindertjes te over waren en dus schaften wij er daar 1 aan.
Maar ach wat was dan een klein vlindertje , zo klein dat ie het op een haarclipje of armbandje leuk zou doen.
De teleurstelling was groot , op haar mutsje was dit geen succes.
Toen heb ik me er toch maar gewaagd en na wat frutten en proberen zijn ze daar , de vlinderkes van Elly , flink groter en zoooooooooooooo leuk vinden de kids hier ;-)
En nu wil iedereen dus vlinders op zijn kleding ;) en ga ik deze kerst mezelf vermaken met haak en breiwerken en dan onder meer om nog veel meer vlindertjes te haken ;-)

2 opmerkingen:

Annelies zei

Een vlinderige Kerst dan maar en een fladderig 2007 ;-))

Ze zijn leuk, Elly!

Anoniem zei

wow, Elly, wat moet het heerlijk zijn als je dit soort dingen zelf kunt maken! Ze zijn prachtig!

Astrid