vrijdag, december 29, 2006

eindejaarsblues

ik denk het , ik voel me miserabel , uitgewoond na weken koorts en een infectie op mijn luchtwegen , probeer alles van de zonzij te zien , maar ben er ook wel eens klaar mee ;-))
Ik wil weer fit en gezond, rennen, vliegen, vallen, duiken, opstaan en weer dorgaan. Gewoon lekker hollen met de kids en schaatsen met vrienden zonder als een mechtige ouwe doos hijgend tegen een muur naar lucht te moeten happen , zonder pijn gewoon effe fijn .
En dat alles zonder drammende zeikerds om me heen die alles anders willen verstaan dan bedoeld.
Help ik ben zat van het getelefoneer met de zorgverzekeraar waar allemaal vakantie krachten lijken te werken ;-)) niemand weet iets .Ben het gezever van de belastingdienst zat, kortom ik wil geloof ik een week of wat met vakantie, of in elk geval rust aan mijn hoofd , ik wil eens even denken ,dingen op een rij zetten. Even uit de alsmaar voortdenderende trein stappen. Even pas op de plaats maken ....
In elk geval mijn voornemen voor 2007 , wat meer stilstaan , wat meer rusten , wat meer spelen en genieten van Heller. dat ventje maakt me altijd aan het lachen .
En dat ontspant weer wat en dan de boel maar gewoon de boel laten, als ik het nou gewoon niet meer regel , nergens meer naar bel, niks meer uitzoek, dat gaat gewoon iemand anders het toch wel doen ...........

1 opmerking:

De Tegelaars zei

Hier misschien iets minder heftig, maar ook ik zou wel eens wat meer pas op de plaats willen maken meer genieten en minder moeten. Minder van alles maar meer van de tijd nemen voor de kids. Ik wens onzelf ieder jaar een saai jaar toe, maar tot nu toe is dat niet gelukt((
Voor jou en je gezin Elly al het goeds toegewenst. Je bent een dapper mens met veel doorzettings vermogen.

Elly, maar dan de andere))