woensdag, februari 07, 2007

Blij

Ik ben blij , blij met mijn kindjes , blij met hoe het gaat , het wankele evenwicht wat we hervonden de laatste weken , blij met de zon die schijnt en blij met van alles .
Vooral ook blij met de school van onze keuze voor Rens , dwz , tot nu toe , want een school leer je pas kennen , als je er deel van uit maakt.
Ik ben blij met alle dingen die op mijn weg komen , blij met de helderheid die er soms in mij weer is , blij met voorzichtig weer wat meer aan durven , maar toch ook bang weer terug te zakken in oude angsten .
Middels de huisarts heb ik in elk geval het besluit genomen over een bepaalde actie directe info te gaan "onderzoeken", ik ben er bang voor ( het zou een ziekenhuisopname kunnen betekenen en daar ben ik echt niet dol op) , maar misschien brengt het wel moois ......
Kortom , ik zie weer eea zitten ;-))

4 opmerkingen:

Annelies zei

Ziet eruit als een hele fijne school!

Chocoladevla zei

Goed en spannend dat je op reis gaat, jammer dat het misschien via een zh moet maar soms als dingen niet gaan zoals ze moeten, dan moet het maar even zoals het wel gaat :-S.

Sterkte lieverd!

School ziet er goed uit!

lg vla

Catharina zei

Dat ziet er uit als een hele fijne school.
Heel veel sterkte met het hoe het zal gan lopen.
Ik hoop voor je dat een zh er niet aan te pas zal komen, maar wat moet dat moet.

liefs Catharina

Margo zei

BLIJ om dat te lezen, het gaat jullie niet altijd even makkelijk maar goed voor jou dat je energie hebt gevonden om alles aan te kunnen.
Veel moed en liefs