dinsdag, februari 13, 2007

feestje Nina

Het was een heeeeeeeeel leeuk feestje , de resultaten van wat de meiden maakten waren verbluffend !! Super !!!
Werk in uitvoering


Alle kledingstukken waren gewoon zooooo leuk om te zien , ik kijk met een tevreden gevoel terug op een heel gezellig feestje .
We begonnen de middag met thee en cakejes, vervolgens cadeautjes verstoppen en dan door Nina weer op laten zoeken
Alle meiden hebben lekker geknipt , geplakt , genaaid , daarna een leuke film ;-)) en vervolgens aan de pasta met bolognese saus. IJsje toe en het feest was kompleet .
Voor herhaling vatbaar ;))


5 opmerkingen:

Anoniem zei

Nog een keer gefeliciteerd met je kinders lieve Elly!

Wat een prachtfeest, is het geen idee om jezelf zo te "verhuren"? Ouders zijn zo op zoek naar feest-themaƛ en betalen er graag voor en dit feest ziet er zo gaaf uit!!!!!

Dikke knuf

Elly zei

Dat idee had ik juist in mijn lijstje van dit jaar opgenomen , ik ben dus te huur ;)), en in iedergavle kan je bij mij een opleuk "kist"bestellen met ideeen en een werkmap .
Staat vanaf eind februari op mijn site , tegen meerprijs incl opleuk materiaal ;-))

Catharina zei

het ziet er uit als een fantastisch feestje.
Had je nog wat aan mijn vlopje?

Het idee staat in mijn lijstje voor volgend jaar.

lieve groet

Elly zei

Tuurlijk alle frut werd gebruikt ;)) ik weet niet meer wie nou precies wat opstuurde en had zelf ook nog een aardige voorraad bleek na het opruimen van een paar lades ;))
Maar wat is het leuk om te doen ;)), SUPER

Anoniem zei

ziet er super uit!!