vrijdag, februari 23, 2007

Snel .....te snel

Het gaat me allemaal te snel , al dagen weken maanden jaren , maar de laatste tijd is het wel naar .
Ben ik nog bezig met begin januari is het al eind februari .
Bereid ik me nog voor op de winter , komt delente er al weer aan .
Leef ik nog in kerstsferen is het al haast weer paas .
En overdag heb ik ma vaak net in de kleren weten te krijgen als ik al weer op weg naar school moet .
Drink ik net mijn ochtend koffie enkomt Ton alweer thuis . En het zit in mijn hoofd , ik weet het .
Maar energetisch hou ik het niet meer bij. Ik doe ook geen pogingen meer up to date te zijn , ik red het niet.Het zij zo .
Ontwikkelingen , politiek , de was , de studie allemaal wil ik graag een beetje bij houden , het gaat echter allemaal gewoon te snel .
Ik ben nog aan het bijkomen van de bevalling en Heller is al twee geweest.
Ik geniet hoor , ik ben een bezig bijtje , naai veel , brei veel , speel met Heller .
Maar het gevoel dat ik het allemaal bij houd , nee dat heb ik allang niet meer , is dat nou "ouder worden "????

Elly niet kwiek , maar wel vrolijk vandaag , gewoon zomaar ;-))

Geen opmerkingen: