dinsdag, januari 08, 2008

08 01 08

Echt waar 08 01 08 , alweer , ruim een week oud het nieuwe jaar ,de vakantie al voorbij . De kinderen dus weer naar school en ik ziek en thuis .
Het went nooit , dat alsmaar ziek zijn , hoewel het erbij schijnt te horen.
Stiekum hoop ik toch dat dat ooit wel weer ophoudt.
Het gaat wel beter dat een paar jaar terug , vandaar mijn hoop dat ik gewoon ooit weer heerlijk lang fit zal zijn ;-), winter en zomer , met droog en nat weer ;-)
We klussen lekker aan de nieuwe webshop , zowel aan de inhoud als aan de plaatjes , keutelig , want voor doorwerken ben ik te slap ;-((, koorts maakt je nou niet echt fit he .
Ik brei een knallie rose rokje voor Noa , en een gave stole voor de webshop, zal strakjes de vorderingen kieken en hieronder plakken , en zo frummelen en frutselen we verder.

Geen opmerkingen: