vrijdag, januari 25, 2008

zat van auuuu griep enzo

Ik ben het zat , alweer lig ik koortsig op de bank en ja zit ik nu koortsig op een stoel wat PC werk ( en ontspanning) te doen.
De bijna ;) afgelopen maand zette in met een heuse reuma aanval , au au au , vervolgens leek het zich aan een te rijgen met de zoveelste griepachtige aanval .
Ik weet dat de winter niet mijn beste jaargetijde is wat mijn lijf betreft, maar om nou meer op de bank te hangen met en deken dan ik overeind kom is me echt wat te gortig.
En dokters ........die hebben geen idee ;-) ernstig is het niet , lastig wel , heel erg lastig , maandag is er weer een jarig ;)) en haar verjaardags tuniek komt zo niet af.


Gisteren na een fijne sessie ( waarover later meer ) naar huis , daarna om ongeveer 15.30 richting Stedebroec om de jongsten op te halen waarvan 1 echt wel ziekjes .
Ik voelde me naar maar schonk er weing aandacht aan , kids halen en weerom en ik voelde me zwaar beroerd , de auto deed raar en ik dacht &*(&* auto . Thuisgekomen bleek de achterband lek , en liggend op de bank bleek ik 40.2 koorts te hebben .
Toch iets beroerder dan ik dacht dus ;-((
Vanmorgen viel het mee met 39.4 maar toch , genoeg om je heel $&**& te voelen.
Gelukkig is het bijna lente ;-)

1 opmerking:

De Tegelaars zei

Nou het voelt buiten bijna wel als lente en de vogels fluiten volop. Maar voor jou dus nog afzien. Sterkte Elly en beterschap voor alle zieke!!

Elly2