zondag, juli 19, 2009

Bankhangen en vlijtige vingers

Vandaag heb ik heerlijk bankgehangen , ik had nogal wat last van lijf en leden en ben met een dekentje op de bank gekropen. Gelukkig had ik en een doos met bollen katoen en een stapeltje nog eens kijken die film bij de hand .
Ik heb heerlijk filmpjes gekeken en intussen een hele stapel blokken voor deken nr 5 gehaakt ;-)
De filmpjes die oa langs kwamen waren
Gabriel
, Son of Rambow

Vooral die laatste is geweldig ;-) ook voor de kids ......


De stapel die ik haakte is best al hoog ;), volgens de al oeroude ariadne schiet ik wel al op , 16 gedaan nog 34 te gaan ;)
Niet slecht toch .....
Nog even wachten of er nog meer katoen op mijn pad komt en dan haken we voort ( ik kan nog wel even door , maar geen 34 blokken ;-) )






Het is een mooi weekend , gisteren heerlijke post waar ik heeeeeeeeeeeeeeeel blij mee ben en vandaag mooi hangen en toch nog bezig zijn .
Vakantie is fijn.

2 opmerkingen:

MUS zei

jij bent wel goed bezig! ik ga mijn haak en breinaalden meenemen op vakantie. en gewoon maar doen en kijken waar we uit komen. (ben nog niet zo handig hierin) :).

Adriaantje zei

Gaaf joh, in de tijd dat wij trouwden was dit helemaal in! ik heb nog een en ander liggen en ik heb er zomaar opeens weer zin in!