zaterdag, juli 25, 2009

Over balen en dingen die niet opschieten enzo

Ik geloof dat ik baal , baal van dingen die niet opschieten , baal van al 3 weken vakantie ( dh ook ) en we zijn nog steeds niet helemaal verkamerd. DH zit hele dagen op zolder , maar opschieten doet ut niet .
Het weer is van dat net niet weer.
En er zijn ook in de vakantie meer rekeningen dan er saldo is.
De verkoop in de webshops ligt in de zomer stil, oppaskids zijn er ok niet en workshops geven we ook al niet in de zomer.
Ik zou best willen hoor ;), maar iedereen is met vakantie he ;-)
Ik geloof dat er dus ook wat van verveling meespeelt, hangerig gevoel terwijl ik wel non stop aan het werk ben , winterjassen en herfst-jurken , ook nog wat zomerspul ,veel haakwerk , petjes hoedjes tassen , het vliegt onder de naald vandaan . maar toch dat vage blubs gevoel , gelukkig schijnt de zon weer komende week , dwz , dat is wat het KNMI me voor houdt.
Op naar komende week dus maar ;)

Geen opmerkingen: