vrijdag, juli 10, 2009

rust en regen

Goeeeeeeeeeeed , ging ik gisteren lekker vroeg naar bed , sliep ik gewoon waardeloos vannacht en zat ruim voor 5.00 alweer beneden aan een koppie thee ;-)
Ik heb al van alles genaaid nu en ben wat aan het tekenen , verrassing voor Rens , voor straks als het weer frisser wordt ;)
Het is heerlijk rustig , de kindjes zijn allemaal boven, dat tekent fijn.


en dan is het middag .
Buiten lijkt het wel herfst , de kindjes kijken Brothers Grimm een leuke fantasy met Heath lekker ding Ledger en Matt ook wel jammie Damon, Rens is naar een vriend , en ik moet zo echt even naar het stadje , morgen twee jarige prinsessen en daar moet iets voor gekocht , liep ik de laatste weken in korte jurkjes met slipper , ik heb nu met DR Martens maar weer gepakt , broek en tuniek aan en daarover een wollen vest , tis zowaar KOUD .
Op pakjes jacht , mijn maakzin liet me in de steek ;-) .




wel lekker breiweer en filmpjes weer , vanavond gaan we lekker Mists of Avalon kijken , Merel en ik ;)

Geen opmerkingen: