dinsdag, maart 30, 2010

beetje veel

tis allemaal een beetje veel , de inbraak zit me nog dwars , moet er veel voor regel;en en loop best vast , kan me slecht concentreren , moet nog van alles betalen , de belastingpapieren moeten eruit , maar alles om me heen beweegt , iedere beweging is afleiding, focussen lukt slecht.
Tis heel normaal zegt slachtofferhulp, hele gewone verschijnselen, maar wel lastig, ja dat is het, heel lastig.
Man sjago, ook heel normaal , kids wat angstig, ook heel normaal.

Tjohhh het moet toch werkelijk niet gekker worden he, dat dat allemaal "normaal" wordt genoemd, ook dat verbaasd me, net als de laconieke houding van de blauwe jassen.

Het zal wel , en ondertussen probeer ik mijn swapbroddels en paksels klaar te krijgen te versturen etc
Ook dat lukt vast wel .............
Palmpasen gevierd , op naar de Paas , dat vieren we dik dit jaar , de inbraak was met Ostara en is aan me voorbij gegaan .

Zo eerst maar eens hazen tekenen ;-)

Geen opmerkingen: