zondag, maart 07, 2010

heerlijk lentezonnetje

Een heerlijk lente zonnetje wekt me de laatste dagen en dan een kusje van mijn jongste telg.
Heerlijk, echt heerlijk wakker worden is dat, zijn armpjes glijden om mijn nek, zijn lijfje tegen me aan en dan een kusje een heel zacht kusje, mmmmmmm.
Gistermorgen deed dat heel veel pijn, de dag ervoor was er nl iets helemaal misgegaan in het schouder-gebied, waardoor mijn rechterarm bij elke beweging een pijn scheut door me heen joeg.
Vrijdag heb ik de hele dag heel zielig op de bank gezeten, met een kussen, in een heel vreemde houding was de pijn te doen.
Gisteren lukte er al weer veel meer, als ik die arm maar niet bewoog .
In de middag een behandeling ontvangen, en vanmorgen yeaaahhhhhh, deed een knuffel van mijn uk in elk geval geen pijn, ik kan mijn arm weer wat bewegen, enkel kracht oefenen doet nu pijn, dat gaat verbazend goed vooruit, straks nog een behandeling en we zijn weer als nieuw.

De zon lonkt, we gaan veel buiten zijn vandaag, heerlijk genieten van dat mooie licht wat de lente meebrengt, vergeten dat we een inbraak meemaakten en volop genieten van wat de dag brengt, ik heb er zin in .

Geen opmerkingen: