donderdag, maart 04, 2010

tijd vliegt

Vooral als je het fijn hebt

Na een heerlijke rite afgelopen zondag werd het gewoon maandag ;-) Merel was nog een dagje vrij en het was lekker ;-) prettig weer.
Woensdag was opa( mijn vader ) jarig, 67 werd ie al ;-) en donderdag was het de dag van oma ( mijn oma ) , 4 maart verjaarde ze altijd , in 2001 overleed ze en gek genoeg mis ik haar vaak .
Soms wil ik haar bellen om me dan opeens te herinneren dat ze er echt niet meer is , dan moet ik wel weer lachen om me zelf , dat ik daar zomaar niet aan denk .
Donderdag zat ik op school , lang langer langst , maar de zon scheen en het was goed .
Vrijdag was een rotdag , ik maakt een beweging die niet OK was , mijn arm hing ( en hangt ) er sindsdien vrij onbruikbaar bij , hypermobiel zijn is dat gewoon K&*&(*)() en vanmorgen bleek er als verrassing ook nog ingebroken in de auto heel fijn, kon er ook nog wel bij, en wat namen de dieven mee ............. een blikje kleingeld met wel daarin ook de startonderbreker , kunnen we dus niet eens meer weg met de auto , GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Geen opmerkingen: