zondag, april 18, 2010

hoe de week was ..........



Het was een rare week , een week vooral van tranen , tranen van verdriet en tranen van geluk,ze bestonden naast elkaar.
Het was een week ook van ontmoetingen, van bruggen en de regenboog.
En van je handen open en dan weer dicht knijpen , gevend en ontvangend.
Het was een week van heling, zoeken en van vinden.

Ik twitterde het al , ik zag in de ogen van die andere moeder mijn verdriet en wilde haar niet troosten ,we huilden samen........en dat was goed .

Ik hervond mijzelf zoals als altijd achter de naaimachine , prachtige tunieken rolden eronder vandaan, nog voor ik ze op de site plaatste waren ze al verkocht, vandaag maakte ik er meer .

Morgen weer een dag, in de avond ben ik in het soulcenter, net als dinsdag morgen.
Dat is zo een machtig mooie plek om te zijn, om te werken en te beleven.

1 opmerking:

Fluitenkruid zei

Mooie mandala, hopelijk wordt de komende week wat rustiger qua emoties. groetjes Jannet