zondag, april 25, 2010

tis al weer zondag

Een lekker weekje , flink gas terug genomen ,het ging gewoon even helemaal niet goed met mij.

Door flink op de rem te gaan staan , krijg eea weer op de rails, ik word echter wel verdrietig van het onbegrip van derden daarbij , gelukkig begrijpen veel mensen het heel goed , maar juist de mensen die het meest dichtbij zijn , willen er niet aan ;((

Het is een week van muziek in Villakula , met Nina toog ik naar en "popnacht" , klasgenoten van haar traden op , het was er leuk en gezellig.
En het werkt erg aanstekelijk geloof ik , sinds donderdag staat het drumstel op Nina haar kamer en klinkt er met regelmaat tromgeroffel.
Bij het drumstel mist een snaredrum en Nina is meteen aan het sparen ;-)
Ook Noa pakt nu regelmatig de drumstokjes ;-) zo leuk !!

Ik heb veel geslapen de laatste week en veel genaaid , dat ook , een lieve rij popjes kijkt me aan , evenals een aantal superleuke tassen

En naaien ga ik nu weer doen ;), na de lunch

Geen opmerkingen: