woensdag, oktober 20, 2010

20 oktober , veel van alles ;)

Het is woensdag en ik heb een ochtend vrij, alle afspraken die gecanceld kon de worden deze week heb ik eruit gegooid en dat leverde een vrije woensdagmorgen op ;-) , kan ik eindelijk wat bloggen
Het is nl een beetje vol, er gebeurt zoveel dat ik op de rem moet gaan staan, ik werk iets meer dan handig is, de badkamer lekt weer eens en ik werk nog steeds hard aan het realiseren van een kamer op zolder voor 2 kinderen.
Voor de badkamer is het duidelijk, die moet eruit en opnieuw gedaan worden, een mega-klus waar ik erg tegen op zie.
Verder is de hoeveelheid dingen die moeten met de kids zoveel dat het net als iedere andere herfst een beetje overloopt hier , ik voel met net een taxichauffeuse ( en dan ook nog een fietstaxi he )
Van hot naar her gaat het , dat samen met het uitruimen van een stuk zolder en de lekkage is een beetje veel.
Als het zo druk is , is er minder brei-tijd en ik merk dat juist dat breien en lekker zitten ontspant, dan vertraagt alles even , kan ik naar binnen en zak ik langzaam in mezelf .

Door eea aan afspraken te cancelen kan ik deze week wat meer op een stoel zitten breien, de tijd even langzamer laten gaan, heerlijk.
Ik met een breiwerkje op de bank en Heller lekker spelend met zijn nieuw kabouterhuis, samen met papa gemaakt , hij is er zo blij mee , ik heb al twee vloerkleedjes gebreid , wat kabouterkes geleverd , meer worden aanstonds geboren, samen genieten we van de groei van de inboedel .

Ik vind het zo mooi om te zien hoe zorgvuldig ie dan is , hoe geconcentreerd hij bezig kan zijn, heerlijk jochie.
Nog 4 nachtjes slapen en dan verjaart zijn grote zus, om wat ruimte aan mijn tijd te geven heb ik een taart besteld bij www.happyherbi.com , een dame die voortreffelijk taarten bakt maakt voor Merel haar taart dit jaar , lekker biologisch, met heerlijk fruit ;-) en van een zelfde prijs klasse als de Hema.
Helemaal goed , vanmiddag de kadootjes kopen die nog resten .
Mijn trui af maken ( kan ik hem eindelijk aan ) en vanavond klinken , dit is een lekkere dag !!


ZO ik zie het weer zonnig

Geen opmerkingen: