maandag, oktober 25, 2010

oktoberdingen

De 25e alweer .
Gisteren werd Merel 14 , best groot , best oud ;-)
Het was een fijne verjaardag , ik zag er reuze tegenop , niet tegen de verjaardag , maar tegen de dingen erom heen.
De laatste weken is er veel wat aandacht vraagt en voel ik me tekortschieten in diverse stukken , doe alles met te weinig aandacht, ik ben zo blij dat het nu vakantie is, dan komt iedereen hier tot rust, zie ik de schoolstress verdwijnen en kan ik de dingen doen die er toe doen ;) , mezelf weer herpakken .
De HA heeft het over BO , de therapeut over ADD en ik denk dat het gewoon allemaal even teveel is en dat het zich wel weer herstelt.


De verjaardag was fijn , niet teveel visite , merel met haar vrienden naar de IJsbaan , helemaal goed , zo lukt het.
Merel blij , ik blij , lekker ...........
Ze is verwend , heerlijk verwend , alles cadeautjes waren zo fijn.



Vanmorgen met Heller naar Tomatistraning geweest , even was ik niet blij met mijn gemaakte afspraak in de vakantie , maar het gaf ook lekker even een paar uur niks doen aan mij , terwijl Heller de test deed , zat ik in de wachtruimte een boek te lezen , het lag erop tafel en sprak meteen aan . Van Burn out naar Heelheid , door Karen Hamaker .
Mooi boek , heerlijk veel al gelezen. ( en ook besloten dat ik vast chronisch overspannen ben , maar een Burn Out toch een diagnose vind, die wat te zwaar is nu )

Vanmiddag maken we kadootjes, morgen nog een lege dag, de tuin heeft ook nog aandacht nodig en het bos roept, woensdag vilten in het Soulcenter en donderdag ook , en vrijdag naar een Cranio sacraal therapeut en naar In Resonantie , een klankhelings concert.
Best een volle week , maar wel allemaal leuke dingen ,zin in .
Herfstvakantie is LEUK .

1 opmerking:

Catharina zei

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je grote dochter.
Pas goed op jezelf he.