dinsdag, oktober 26, 2010

upcyclen heet het

Sinds een jaar of 4 a 5 , vind ik naast het naaien van spullen uit nieuwe stoffen veel voldoening uit het naaien van iets wat al ooit iets was .
De materialen van wollen truien worden een jas /vest oid kleuren bij elkaar zoeken vormen vinden , heerlijk om te doen.
voor het af is , is er meestal al iemand langs-geweest die het prachtig vindt en meeneemt als het werkelijk klaar is
Ook wollen truien tot jurk verbouwen met toevoeging van zijde of viscose of katoen ;-) allemaal zo leuk
Eigenlijk deed ik het al tiener al , uit een vest van papa de mouwen halen en er leuk gezellig felgekleurde in haken.
Vanmiddag hoorde ik van een buurvrouw dat mijn hobby een naam heeft , ook voor haar maakt ik een gaaf vest en zij wist me te vertellen dat dat u-p-c-y-c-l-e-n heet , Ok dan
Dat doe ik dus , zo af en toe , U-P-C-Y-C-L-E-N ;0)

Geen opmerkingen: