vrijdag, januari 07, 2011

07 01 2011




Bijna af alweer dat eerste weekje 2011, kindjes alweer een dag of wat naar school en ik snotverkouden , dat is ook een groot nadeel van school, ;) Heller en ik worden er snotverkouden van .
Vannacht ook nog eens rot geslapen en voel me nu deze ochtend net of ik een fles whiskey leegdronk gisteravond ( denk ik , want dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan ;0))

Het was best fijn , de kerstvakantie, al zaten we niet allemaal lekker in ons vel, toch genoot ik van de rust, het stilvallen van de dingen die we anders dagelijks doen, lekker, even niks.

Dat naar binnenkeren zo in de herfst en het volledig stil worden in mij in de adventtijd , midwinter, ik vind het steeds weer zo fijn . En net zo fijn is het weer om nu weer "wakker" te worden , de geluiden weer binnen te laten , de dagen weer langer te zien worden .
Langzaam naar Imbolc toe te leven .

Ik merk dat we dat als gezin ook steeds meer gaan doen , leven met het jaarwiel , met de seizoenen , de jaarfeesten vieren , het geeft een fijn ritme.
Jarenlang was het mijn ding en het wordt steeds meer ONS ding , lekker.

Ook klinken wordt steeds meer ook een gezinsding, heerlijk ;-)

Ik heb zin in 2011 , veel leuke festivals en markten liggen voor me, veel uitnodigingen voor een avond klinken.
Viltworkshops, breimiddagen, naaiverzoekjes , mmmmm , en daarnaast klankhelingen geven , zo lekker.
Het wordt een heerlijk jaar .

Geen opmerkingen: