donderdag, januari 20, 2011

het gaat lekker en ook niet

Zo voelt het dus , aan de ene kant gaat alles lekker en aan de andere kant wil er niks .

Het weer zit mee , op wat verkoudheid na voel ik me top , in het soulcenter gaat alles lekker, studie gaat heel Ok , maar thuis gaat er niks makkelijk , de was groeit harder dan ik aan kan , Heller had verleden week een kleine operatie onder narcose en is toch veel meer van slag dan aanvankelijk leek , Merel is erg ziek geweest , nu weer wat aan het beteren , ik loop achter met naaiwerk , en als ik niet hel erg oplet ren ik weer heel hard achter me zelf aan en donder weer in die eeuwig openstaande BO put .
OK dan, grenzen in de gaten houden, af en toe ook NEE zeggen.
De keuken vanmorgen lekker uitgesopt, dat is echt lekker, even boenen en dan zo een lekker frisse keuken , wel ergert het me nu weer extra dat die lelijke strepen nu al zo lang op de deurtjes zitten ( ooit een poets gehad die met wat agressief spul schoonmaakte en strepen in de fineer trok die niet meer weg te krijgen zijn , , pas toen ontdekten wij dat de keuken in het huis fineer op de deurtjes had , was bij de koop van het huis niet echt opgevallen ;( )
Daar moeten we wat aan gaan doen , ben al blij dat het me ergert, want tijden kon me dat dus echt niet boeien , zoveel stress dat dat erge bijzaak was , het gaat dus goed ;-)
De badkamer is voor de helft gestript en daar moet ook dus aan geklust , wie weet lukt dat in de voorjaarsvakantie .

En alles gaat snel , te snel , ik wil de trein graag stoppen , een stationnetje pakken even koffie drinken , op stoom komen en dan langzaam verder tsjoeken , ik houd niet van de sneltrein ;-)

Ik ga thee drinken , salie met veel honing , wie weet gaat de keelpijn dan weg

Geen opmerkingen: