woensdag, januari 26, 2011

o jaaa bloggen

Het schiet er wat bij in de laatste tijd , heb het druk met veel en niks en ben al vanaf de kerst niet fit , verkouden bronchitus griep oorontsteking en nu vreselijke kiespijn in die volgorde ongeveer , en de laatste twee weken griepen de kinderen ( 3 maar hoor , valt mee dus ) goed mee

Afgelopen weekend kroop de Xarahblues in mijn lijf, komende vrijdag is het Nina en Xarah geboorte dag dus dat is niet raar , dan is ze toch gewoon erg aanwezig in mijn gedachten , een gebeuren in de week daarvoor zette dat nog heel veel sterker neer.

Zondag een hele mooie levensviering gehad , dat was fijn , zowel het geven als het meedoen /ontvangen .
Noa was mee en die wil volgende keer weer , ze vond het net als ik heerlijk ;-)

En dan ben ik na deze zinnen alweer kwijt waarover ik nou wilde bloggen , dus dat doen we morgen maar .............

Geen opmerkingen: