zondag, april 10, 2011

10 april , zondag alweer

Het is zondag , 9 dagen nadat mijn papa een hartinfarct kreeg , 9 dagen ligt ie nu al in het ziekenhuis , tijd vliegt , zeker , maar niet als je in het ziekenhuis ligt.
Het raakt me , het doet me veel , vooral ook de dingen er om heen.
het is ook druk , druk in Villakula , met schooldingen, soulcenter dingen , gezinsdingen , circus enz, ook veel naaiwerk , en veel veel veel ;-) ]Leuk veel , maar wel veel en alles gaat zo anders dan ik dan tevoren bedacht. Dat geeft dan ook weer onrust .
En mensen zijn soms zo anders dan ik ze dacht en toernooien gaan anders ;-)
En anders is weer niet zoals ik had verwacht dus geeft het onrust , en al die onrust maakt dat ik best moe ben , van deze week en van wat er voor me ligt , ik heb er zin in en tegelijk ook niet , want het is VEEL , soms zag ik graag 34 uren in dag , dan zou het allemaal net wat beter gaan allemaal

Ik ben dolblij met de zon , het mooie weer maakt dat alles makkelijker gaat , en dat roept de weerman dat het ander weer wordt kouder enzo ..............

2 opmerkingen:

Anoniem zei

o meis, ja. Ik weet het. Mijn vader heeft een tijdje geleden een beroerte gehad, mijn zusje moet morgen voor een zeer zware operatie.... in je hoofd en je hart gaat alles anders, dus alles om je heen dan ook. Gekleurd. 't Is goed, maar anders....

Veel positieve energie wens ik jou!

en je vader veel beterschap

Irene zei

Hoe gaat het inmiddels met je pap, Elly?