maandag, april 04, 2011

Volle week

Het is een volle week , met opa in het ziekenhuis en vandaag de geboorte van een nichtje nog voller dan ie al zou zijn.
Mijn agenda puilt uit , tussendoor veel posten en kaartjes schrijven , nog veel breitjes afmaken voor derden.
En de dozen van de zolder uitzoeken ;-)
Vanmiddag na school met Heller naar kunstzinnig en Tomatis.
Heb er daarvoor zelf al fysiofit opzitten, na Heller zijn dingen spoorslags naar opa , dan weer naar huis eten , en vervolgens naaien voor kind en school.
Morgen werken , uit school kindjes van derden in huis en in de avond naar opa , ergens tussendoor mijn nieuwe nichtje bewonderen, misschien vandaag wel al .
Mijn parkschouwburg kaarten geef ik aan oudste dochter en vriendin , ik zie het even niet voor me , daar ook nog heen te gaan.
Woensdag weer werken, in de middag met het hele gezin naar de tandarts, donderdag eerst eigen werk , dan op school naaien met de 6e klas en dan snel door naar het schoolvoetbaltoernooi.
en vrijdag de kunstmarkt op school dus ergens donderdag nog wat bakken voor het restaurant, bijna allemaal leuk , maar ook wel veel
Want fysio en ortho, wandelcoachen en al die dingen die er altijd zijn gaan gewoon door.
Gewoon maar adem blijven halen ;-) dan wordt het vast een keileuke week !!

Geen opmerkingen: